miercuri, 20 martie 2013

Griji

     Azi am mers cu printesa la doctor,gata prea multe ganduri negre mi-am facut in ultimele zile,din cauza unei iritatii suspecte ce ii aparuse pe burtica si care nu dadea semne ca s-ar estompa de la sine,dar si din cauza unor portiuni de piele uscata de pe picioruse,pe care nu am reusit sa le hidratez cu nicio crema,din cele indicate bebelusilor pt asemenea probleme.
   Oricum domnu' doctor a fost dragut si mi-a explicat ca nu-s motive de ingrijorare cu iritatia printesei,la bebelusi apar in primul an de viata fel de fel de probleme la nivelul pielii,de la simple iritatii la eczeme si dermatite,dar daca sunt depistate din faza encipienta ...exista sanse in proportie de 80-90% sa se vindece in totalitate in urma tratamentului.
   Am respirat oarecum usurata,deoarece chiar aveam nevoie sa mi se spuna,sau sa aud de la o persoana avizata ca nu e dracu' asa negru cum il vad eu.Cu toate ca am citit nenumarate informatii,articole, studii,sfaturi si recomandari despre afectiunile bebelusilor,publicate in diverse reviste,sau pe site-uri de profil,parerea dr a fost totusi decisiva pt linistea mea.
  Asa ca,vom fi ascultatoare si vom respecta cu strasnicie  instructiunile dr. iar rezultatul pozitiv ar trebui sa-l vedem in zilele urmatoare.Desigur,toate aceste probleme nu o impiedica pe printesa mea sa imi zambeasca cand se trezeste sau cand ma trezeste,sa pedaleze in gol minute in sir,sa-si diversifice aria de sunete pe care le emite cu atata placere atunci cand vrea sa povesteasca cu mine,cand e obosita sau cand ii este foame.
    Sa fiu mamica de printesa cred ca e tot ce mi se putea intampla mai minunat,si tre' sa recunosc ca daaaa ador sa stau la palavre cu ea,sa-i ascult ganguritul minute bune si sa-i multumesc cu cate-o sarutare pt fiecare zambet inocent si neconditionat pe care mi-l ofera atunci cand ma zareste sau cand ma astept mai putin.
   Printesa mea draga sa stii ca zambetul tau si ''povestile'' pe care mi le spui zilnic pe limba ta,imi umplu inima de o bucurie de nedescris,pe care marturisesc cu toata sinceritatea nu am reusit sa o traiesc inainte sa te am.
   .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu